середу, 21 травня 2014 р.

Мій досвід


Поворознюк Оксана Миколаївна,

дата народження: 11 лютого 1953 року,
освіта вища,
посада – майстер на групі, 
педстаж – 16 років,
попередня атестація – 2006 р.,
посадовий оклад –12 тарифікаційний розряд.
Адреса досвіду:
Вище професійне училище №25
Роки вивчення та рік оформлення досвіду:
2000-2011 рр.
Актуалізація досвіду:
Пріоритетним напрямком у вихованні є всебічний та гармонійний розвиток особистості, яка здатна до саморозвитку, самовиховання і самореалізації у суспільстві, яка керується загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміє традиції свого народу та примножує їх. Це людина у якої багатий внутрішній світ і саме таку людину потрібно виховати. На цій основі й повинна формуватись нова педагогіка – педагогіка формування вільної відповідальної людини. Це спонукає до пошуку нового комплексу ідей, створення інтелектуальної виховної основи професійної школи, школи життєтворчості особистості, в якій би стверджувалась проективна, особистісно зорієнтована педагогіка, гуманна педагогіка,  педагогіка успіху.
Визначення виду досвіду за характером новизни:
В основі досвіду – педагогічна стратегія, яка полягає в спільній діяльності майстра-вихователя та учнівського колективу, спрямованого на формування всебічного та гармонійного розвитку особистості. Дана діяльність стосується організації учнівського колективу як впродовж навчального процесу, так і в позаурочний час. Впровадження виховної роботи  будується за принципами діагностичного вивчення особистості, створення в колективі здорового психологічного клімату для навчання і творчості самовиховання, саморозвитку, співпраці з високим ступенем довіри. В діяльності за даною методикою має бути присутній творчий елемент, при цьому використовуються інноваційні методики та особистісно орієнтовані технології.
Провідна педагогічна ідея досвіду:
Провідною педагогічною ідеєю досвіду є всебічний та гармонійний розвиток особистості
Сутність, технологія досвіду:
Орієнтиром змісту виховання є праця на особистість. Колись роль учня в системі освіти мала виходити з потреб держави. Сьогодні акценти розставлено інакше: маємо виховати людину такою, щоб вона могла вирішувати державні завдання за своїм покликанням, бути високоморальною, духовно розвіненою, мобільною в своєму розвитку. Адже корисна діяльність людини — це результат розвитку її розуму, інтелекту, здібностей.
Виховання має прагнути до самостійності мислення і винахідництва, як і розум людини, що розвивається самостійно у дії
  Результативність досвіду:
В результаті використання особистісно орієнтованих технологій та інноваційних методик для виховання всебічного та гармонійного розвитку особистості, учні вирізняються тим, що можуть оцінити свої якості, здібності, позитивні і негативні риси характеру, навчитися поважати себе і оточуючих.
При цьому педагог-вихователь навчається не диктувати, а співпрацювати з учнем. Важливим результатом такого досвіду є розвиток високоморальних рис характеру в учнів, виховання духовно розвиненої, мобільної в своєму розвитку людини, яка набуває досвіду з вирішення реальних проблем
Поширення досвіду на обласному рівні:
Досвід поширюється як на обласному, так училищному рівнях.
§        Виступи на семінарах, та заняттях слухачів курсів підвищення кваліфікації
§        Виступи на педагогічних радах в міжатестаційний період
§        Виступи на методичних комісіях з обговореннях виховних годин








Немає коментарів:

Дописати коментар