Поворознюк Оксана Миколаївна,
дата народження: 11 лютого 1953 року,
освіта вища,
посада – майстер на групі,
педстаж – 16 років,
попередня атестація – 2006 р.,
посадовий оклад –12 тарифікаційний розряд.
Адреса досвіду:
Вище професійне училище №25
Роки вивчення та рік
оформлення досвіду:
2000-2011 рр.
Актуалізація досвіду:
Пріоритетним напрямком у вихованні є всебічний та
гармонійний розвиток особистості, яка здатна до саморозвитку, самовиховання і
самореалізації у суспільстві, яка керується загальнолюдськими цінностями,
глибоко розуміє традиції свого народу та примножує їх. Це людина у якої багатий
внутрішній світ і саме таку людину потрібно виховати. На цій основі й повинна
формуватись нова педагогіка – педагогіка формування вільної відповідальної
людини. Це спонукає до пошуку нового комплексу ідей, створення інтелектуальної
виховної основи професійної школи, школи життєтворчості особистості, в якій би
стверджувалась проективна, особистісно зорієнтована педагогіка, гуманна
педагогіка, педагогіка успіху.
Визначення виду
досвіду за характером новизни:
В основі досвіду – педагогічна стратегія, яка полягає в
спільній діяльності майстра-вихователя та учнівського колективу, спрямованого
на формування всебічного та гармонійного розвитку особистості. Дана діяльність
стосується організації учнівського колективу як впродовж навчального процесу,
так і в позаурочний час. Впровадження виховної роботи будується за принципами діагностичного
вивчення особистості, створення в колективі здорового психологічного клімату
для навчання і творчості самовиховання, саморозвитку, співпраці з високим
ступенем довіри. В діяльності за даною методикою має бути присутній творчий
елемент, при цьому використовуються інноваційні методики та особистісно
орієнтовані технології.
Провідна педагогічна
ідея досвіду:
Провідною
педагогічною ідеєю досвіду є всебічний та гармонійний розвиток
особистості
Сутність, технологія
досвіду:
Орієнтиром змісту виховання є праця на особистість. Колись
роль учня в системі освіти мала виходити з потреб держави. Сьогодні акценти
розставлено інакше: маємо виховати людину такою, щоб вона могла вирішувати
державні завдання за своїм покликанням, бути високоморальною, духовно
розвіненою, мобільною в своєму розвитку. Адже корисна діяльність людини — це
результат розвитку її розуму, інтелекту, здібностей.
Виховання має прагнути до
самостійності мислення і винахідництва, як і розум людини, що розвивається
самостійно у дії
Результативність досвіду:
В результаті використання особистісно орієнтованих
технологій та інноваційних методик для виховання всебічного та
гармонійного розвитку особистості, учні вирізняються тим, що можуть оцінити
свої якості, здібності, позитивні і негативні риси характеру, навчитися
поважати себе і оточуючих.
При цьому педагог-вихователь навчається не диктувати, а
співпрацювати з учнем. Важливим результатом такого досвіду є розвиток високоморальних рис характеру в учнів, виховання духовно
розвиненої, мобільної в своєму розвитку людини, яка набуває досвіду з вирішення
реальних проблем
Поширення досвіду на
обласному рівні:
Досвід поширюється як на обласному, так училищному рівнях.
§
Виступи на семінарах, та заняттях слухачів
курсів підвищення кваліфікації
§
Виступи на педагогічних радах в міжатестаційний
період
§
Виступи на методичних комісіях з обговореннях
виховних годин
Немає коментарів:
Дописати коментар